Dla zwiększenia jakości użytkowania sklep korzysta z Cookies
×
  
×
 x 

Twój koszyk jest pusty

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

DOTYCZĄCE PRODUKTU
“WYGLĄDA PIĘKNIE, ALE CZY TO SIĘ ZARAZ NIE ROZLECI?”

Wiele osób dziwi pomysł na biżuterię drewnianą, ponieważ obawę budzi jej wytrzymałość na warunki atmosferyczne oraz zwykłe, codzienne użytkowanie. Wątpliwości te jednak nie są uzasadnione, ponieważ tego typu biżuteria jest bardzo wytrzymała i nie straszne są jej zachlapania, zmiany temperatury czy uderzenia spowodowane wykonywaniem jakichś czynności. Spokojnie wytrzyma również upadek z dużej wysokości czy nawet rzucenie z wściekłością o ścianę ( hm.. skąd ja to wiem? ). W takim wypadku oczywiście mogą powstać mikro uszkodzenia, czy rysy, ale jaki przedmiot nie miałby ich przy takiej okoliczności?

Pamiętaj, że produkty w leshland.pl wykonane są z wybranych, wysokiej jakości gatunków egzotycznych, których używa się również do produkcji mebli, altan czy podłóg. O ile konkretny kawałek drewna nie ma ukrytej wady i o ile nie będziesz brał kąpieli w którymkolwiek z produktów, to z pewnością posłuży Ci bardzo długo. Informacje na temat użytkowania danego produktu znajdziesz na jego stronie tuż pod zdjęciami

WYMARZYŁAM/EM SOBIE TAKĄ BIŻUTERIĘ... ALE NIE MA JEJ W WASZYM SKLEPIE.

Jak najbardziej istnieje możliwość zaprojektowania i stworzenia biżuterii według Twojego pomysłu. Możesz zatopić w pierścieniu/naszyjniku kawałek czegoś, co ma dla Ciebie dużą wartość. Możesz zamówić wyjątkowy pierścionek dla swojej dziewczyny, który będzie przypominał np. góry. Możesz poprosić o konkretny kształt swoich spinek, inny, niż dostępny w sklepie. Opcji jest dużo, dlatego chętnie wybierzemy najbardziej optymalne rozwiązanie i ten jedyny kawałek drewna specjalnie dla Ciebie. W tym celu skontaktuj się z nami bezpośrednio przez e-mail lub telefon, gdzie porozmawiamy o Twoim pomyśle i możliwości jego wykonania.

ZWROT/WYMIANA
CZY MAM MOŻLIWOŚĆ ZWRÓCIĆ PRODUKT BEZ PODANIA PRZYCZYNY?

Tak, każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Wystarczy pobrać formularz zwrotu tutaj lub odnaleźć go w stopce w zakładce ‘ZWROTY/REKLAMACJE’, wypełnić i wysłać go do nas przez e-mail. Następnie odeślij produkt na nasz adres podany w zakładce ‘KONTAKT’. Masz prawo do całkowitego zwrotu lub wymiany na inny produkt.

OTRZYMAŁAM/EM PRODUKT USZKODZONY/ WADLIWY.

Niezwłocznie prześlij nam zdjęcia uszkodzonego produktu lub opisz rodzaj uszkodzenia/wady. Oczywiście w tym przypadku również możesz zdecydować, czy chcesz wymienić na ten sam lub inny model czy zwrócić produkt wraz ze zwrotem pieniędzy.

PIERŚCIONEK/SYGNET NIE PASUJE

Nie ma problemu! Odeślij go do nas, a my wymienimy go na podany przez Ciebie rozmiar. Przesyłki dokonamy na nasz koszt. Wskazówki dotyczące mierzenia palca odnajdziesz na stronie produktu lub tutaj.

WYSYŁKA
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?

Tak, jest możliwość wysyłki produktu do krajów Unii Europejskiej. W tym wypadku koszt wysyłki wyceniamy indywidualnie i wspólnie z klientem ustalamy jej najbardziej optymalną formę.

JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA PACZKĘ OD MOMENTU WYSŁANIA JEJ PRZEZ SKLEP?

Nasze produkty wysyłamy kurierem, ponieważ podobnie jak Ty, cenimy szybką dostawę i komfort otrzymania paczki gdziekolwiek chcesz. Czas oczekiwania to zazwyczaj do 2 dni roboczych.

Istnieje również możliwość wysyłki Listem Poleconym Priorytetowym.

×